Kfc

Hallåj...
Är verkligen proppmätt efter all mat!
Kentucky fried chicken.
Vi åkte till mormors kusin och hon var väldigt trevlig och det var roligt att se henne och hennes mamma. Imorrn ska vi besöka ännu en släkting till mormor, även det kusin! Ska väll bli kul....
Saknar er alla jätte mycket därhemma.
Har även varit på VÄRLDENS största outlet med typ 350 butiker eller nåt, asnajs men vi hann dock inte gå i alla affärer men fick ändå med mig ett par saker hem. Hihi :D
Ett par levis jeans, ett par converse, en converse tröja och en amerikan Eagle tröja! Så jag är väl ändå ganska nöjd, men vi ska ju till Orlando också!
Saknar redan mitt långa hår...


Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0