Bekännelser

Jag älskar att ha tjejsnack. Prata om sånt som alla egentligen vill men inte vågar.
Jag har alltid ätit för mycket frukt. "Ett äpple om dagen är bra för magen" Inte om man heter Joanna... 
Jag drömmer väldigt lätt mardömmar, oftast beror det på att jag väldigt lätt får ångest över någonting som jag har svårt för att släppa. Kan vara allt från ett prov till någonting jag sa. Har stora problem det detta.
Jag är otroligt känslosam. Gråter jättelätt...   
Ibland håller jag mina kännslor inne för att inte såra andra, vilket kan leda till jobbiga ångestattacker.

Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0