Borta bra men hemma helt klart bäst

Hallå! Ligger i sängen och ska snart sova. Är riktigt trött vilket är lite konstigt eftersom jag sovit sen jag kom hem vid 11...
Den här resan har varit så bra! Rolig och skönt att komma bort från Sverige ett tag. Men även så bra för laget. Vi har kommit varandra så mycket närmare och spelar bättre som ett lag nu! Hyr skönt som helst. Imorgon är det ju då skola, kommer verkligen inte orka upp. Har tränat flera träningar och spelar 2 matcher. Nu kanske ni tänker "det är väll inget" men jo, det kan jag liva att det är det. Speciellt när du måste gå till och från träning/match och överallt du ska. Och vi bodde ju inte heller i centrum direkt.
Matcherna gick ju väll sådär, dåligt om man kollar resultaten men bra om man kollar spelet. Vi förlorade båda, vilket inte är så konstigt eftersom vi mötte Estlands DAMLANDSLAG och ett av deras bästa damlag som kom 2:a i ligan. Men det kändes bra och spela och jag fick väldigt mycket beröm, både av mina tränare och den estländska publiken och tränare. Fick höra det på båten av Kim när vi hade lite enskilda samtal, alltid kul att andra tycker att man är duktig!
Tog ganska mycket kort och filmade lite så ni kommer få en liten glimt på resan. Men vill ni se mer kan ni alltid gå in på lagets Facebook grupp. Enskede F97 tror jag...


Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0