Snart dags för avfärd

Nu ska vi snart börja bege oss mot båten som ska ta oss hem till Sverige och Stockholm. Skönt men ändå tråkigt, vi har haft så enormt kul. Iaf jag!
  Men eftersom vi jag kommer spendera båtturen med mina fina lagkamrater så tänkte jag slänga in lite bekännelser!
Jag är största tidsoptimisten. Tror alltid att jag hinner göra saker... "ska bara sminka mig" "ska bara byta om"
Det bästa jag vet är att kolla på barnfilmer. Asså inte typ bamse men tecnkade/animerade filmer som går på bio.    
Bara för att jag är bra på matte så tror alla att jag är jätte smart, vilket jag igentligen inte är. Hemligheten bakom mina betyg kallas plugg...
Älskar mina vänner mer än allt annat i världen, även fast jag inte säger det så ofta så hoppas jag att dom vet det. Även fast jag kan vara lite grinig ibland...   
Jag HATAR att vara mainstream, att vara en i mängden är så himla tråkigt. Klär mig som jag vill, ser ut som jag vill och bryr mig inte om vad andra säger om det!

Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0