plugga en sån fin dag

Solen skiner och himmelen är blå.   
Det ända som fattas är värmen, för när solen går i moln eller när en vindpust sveper förbi är det ju inte varmt. Men klaga på vädret när snön äntligen är borta är inget man ska göra!
Trots detta fina vädret sitter jag inne. Ja jag måste plugga SO. Har en stor skrivuppgift på fredag och vill jag höja mig i historia är det bästa att jag får bra på den.
  Vad gjorde ni igår då? Hade ni det bra? Min kväll bra superbra! Rolig kväll med tjejerna samtidigt som vi träffade en hel del nytt folk. Vi höll till på enskedefältet och enskede ip.
Eftersom jag ser ut som jag gör just nu blir detta ett bildlöst inlägg.

Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0