Tröööött!

Ligger i soffan och slöar!
Har kollat på film sen jag gick upp!
Först Harry Potter 4, sen 3 sen missade jag 2 på tv men 1 går klockan 16:00 så den ska jag se.
Hinner inte se hela eftersom jag har träning vid 17:30 men hinner ju se lite iaf!
Bloggade ju inte igår för jag var ju på cup och gissa hur det gick?
VI VANN!! :D alla spelade hur bra som helst (med undantag för mig) blev lite arg för jag missade typ 50 chanser och jag fattar om alla andra också blev det!
Asså i början gick det bra men sen vet jag inte vad som hände, jag sprang in på plan och kände mig på topp men allt jag gjorde gick liksom fel... Men jag kämpade och det är väl de som räknas!? Man kan alltså säga att jag hade en dålig dag!
Haha men nog om det. Vad ska ni göra idag? Jo själv ska man nog bara ligga kvar i soffan och bara slappa lite till! Men vi hörs senare! :)


Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0