vi är och förblir,härskare här i luften...

Hej allihopa!
Ville börja med att säga att jag blir så glad när statistiken höjs förvarje dag! fortsätt så!
Skolan var väl helt okej och det bästa med dagen är..... att det är looooov!!!
så jävla skönt, tycker ni inte det?

Började iaf med fotboll idag,faktiskt rätt skönt men det var sista uteträningen så nu blire det inne!
Det var rätt kallt och man var ju inte direkt på värsta träningshumöret men vi värmde upp i kanske 15min och sen spelade vi resten så det var ju kul!
Sen fortsatte dagen med engelska, matte, SO & till sist NO som man nästan fick kämpa sig igenom men nu e ju skolan slut och jag sitter hemma och tråkar på en fredag! men e skit trött men eftersom det nu är lov kan ni räkna med uppdateringar varje dag!
Ska även försöka gå ut och fota lite fina höstbilder!
men nu ska jag fortsätta titta på tv!


bildbrist! ♥


Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0