My favs

Som dom flesta som känner mig nog redan vet så är jag en riktig gleek. Älskar serien så enormt mycket just för att man kan relatera till den på ett sätt som inte går till tex Desperate houswives. Aja innan jag börjar prata på alldeles för mycket om glee så vill jag bara dela med mig av 1 utav den bästa mash-upen som gjorts i glee. Gillar du musik och halvnakna killar bör du se den ;)
 
Detta är alltså en mash-up på låtarna "Dangerzone" och "Old Time Rock and Roll"
Så bra! vet inte hur många gånger jag har spelat denna låt.m

Kommentarer

Hallå där! Kom ihåg att jag granskar och läser varje kommentar innan den publiceras. Så dumma och onödiga kommentarer kan du glömma för dom slänger jag direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0